en vän med en kamera

131640-31

Min vän var i trångmål. Min vän behövde min hjälp. Jag ville vara där för henne, med min nål och min tråd. "Kom hit så ordnar vi dina problem" sade jag och hon kom. Med tyg och med kamera, som behövde skydd.

Jag hade maskin, vadd och tid. Tillsammans skapade vi i evighet, härlighet och ära. Amen.
Må din kamera aldrig skrapas.

Keep smiling, keep shining,
knowing you can always count on me,
for sure, that's what friends are for.
In good times and bad times
I'll be on your side forevermore,
that's what friends are for.

Kommentarer
Postat av: anderzz

synd att jag har en väska för min kamera..
fast denna var galet mycket snyggare!

2006-11-30 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0