Krossa Kapitalismen. Så fort du kan.

131640-12kass

Min spegelbild såg på mig, och jag frågade mig själv följande:

Vad har Marc Jacobs gjort för mig och min omvärld?
Behöver jag köpa just Marcs väskor?
Nej, jag syr mina egna. Kapitalisterna, utsugarna och förtryckarna. Jag vägrar mata dom med mina pengar. Jag vägrar att ställa upp på deras krav.
Jag går min egen väg. Jag syr min egen väska.
OBS!  Tänk på, att om du kreerar en väska med en könsbunden färg, tänk då på att åtminstone skapa en i motsatt kulör. Följ mitt exempel.

Våga vägra djurhud.
Och Marc Jacobs. Han är inte din vän på riktigt. Du kan bara lita på barnet inom dig.

Kommentarer
Postat av: Siw

Tänkvärt.

2006-12-05 @ 00:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0