klenging

image220

Kommentarer
Postat av: Linafina

tjusigt!
när ska du börja ta på dig några vuxenuppdrag? jag har t ex en kostym från kina som jag skulle vilja göra lite justeringar på (de fattade inte riktigt mina instruktioner). tror du det skulle vara möjligt!?

sen väntar vi ju alla på din recension av nya symaskinen. och att du skriver lite mer personligt om dig själv... :-D

2007-10-29 @ 17:41:07
Postat av: Ida

där går nog gränsen...på alla håll och kanter faktiskt. inga recensioner, inga hemma hos och fortfarande inte vuxenkläder. men kanske när jag blivit lite bättre.

2007-10-29 @ 19:54:12
Postat av: L-A

Jamen en liten vink kan vi väl få hur nya maskinen funkar. Snälla ^_^

2007-11-01 @ 16:03:23
URL: http://borgen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0