begränsandets konst (eller följderna av den)




Hälsosamt, karaktärsdanande köpstopp i januari följdes av hejdlös, redlös köp-psykos i februari!
Nu svämmar det över på alla bredder och jag vet inte var jag ska börja, varken med syendet eller lagrandet. Det finns alldeles för mycket fina idéer i huvudet och de bråkar om vem som ska komma först i kön.
Väggarna i vår lilla tvåa bågnar. Bloggvärldens fläskiga syrum(!) ligger så långt utom räckhåll...

Köpstopp i mars igen, kanske?
Definitivt i kombination med med SäljesTradera.


Kommentarer
Postat av: Inga-Lill Petersson

Hejsan

Där var en hel del snygga tyger, och visst tar det plats. Jag själv har mitt intryckt i klädkammaren, men det skall packas ner och flyttas till mitt lilla hobbyrum som jag har hyrt uppe i stan. Ha det bra !

2009-02-20 @ 09:45:18
Postat av: Ida

Hobbyrum! Det är ljuv musik i mina öron. Just nu är hela vår lägenhet ett enda stort hobbyrum. Tyvärr i kombination med alla andra funktioner, som sovrum, vardagsrum, kök, toa, hall osv...

2009-02-20 @ 11:16:06
Postat av: Inga-Lill Petersson

Kunde du inte hitta någon billig lokal att hyra nånstans.

2009-02-20 @ 15:58:46
Postat av: kaoz

Kjenner meg veldig godt igjen i dine beskrivlser...Det er så vanskelig å motså alle tøy-herligheter man kommer over.



Så mye fint du har:)



God helg!

2009-02-20 @ 16:14:19
URL: http://kaozbloggen.blogspot.com/
Postat av: Kitt

Tips: Leta upp ett litet förråd på jobbet som ingen vet finns!! Jag har ett...dit skickar jag alla gamla kläder...som kan gå till cabaré - eller hitta hem igen när tiden är redo!

2009-02-20 @ 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0