Nusse ny-lär



Att Nussa brukar handla om i att återbruka så mycket som möjligt. Denna gången blev det tvärtom, beställaren önskade att samtligt material skulle vara nytt och fritt från dålig eller förbrukad energi.
Förutom en spännande tanke slapp jag också sy de vedervärdiga och ytterligt bråkiga dragkedjorna from hell, eftersom alla jag äger har ägts eller burits av någon annan tidigare. Knapplösningen blev bra, och knapparna kommer direkt från kartan.

Nusse hoppas nu nervöst att det inte  lyckats smyga in några svagheter någonstans och hoppas barnet som ska ha klänningen känner sig fri att  ösa loss riktigt ordentligt.

Klänning 88 cl

Kommentarer
Postat av: Kitt

Åh så fin! Vilken tur att den var beställd så att den inte kunde råka hamna i samma paket som väskan... ; )

2009-03-07 @ 15:59:45
Postat av: Lotten

Såå fin den var! Jag har oxå beställt det där svampbandet... det är ju så sött;-)



Kram Lotten

2009-03-07 @ 17:08:08
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Monica Hansen

Man kan köpa rökelseknippen med torkad salvia i newage butiker o.l som röker bort gamla energier och 'renar' energimässigt...

2009-03-12 @ 07:10:52
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/
Postat av: Nusse

Hela den här energigrejen är en ny tanke för mig. jag har liksom alltid utgått från det motsatta, att det faktum att något varit buret/ägt innan PLUSSAR PÅ massa trevlig energi, inte tvärtom. Nåja, var och en är sin egen lyckas smed.

2009-03-12 @ 07:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0