till mej



Nusse fick en utmärkelse från Rumba de Kransen. Tack!
Istället för att avslöja 7 fsaker om mig själv, ger jag er några boktips. Kanske avslöjar de något om mej ändå...

A prayer for Owen Meany av John Irving
Book of Ruth av Jane Hamilton
Nu vill jag sjunga dig milda sånger av Linda Ohlsson
Slumpvandring av Maj-Gull Axelsson
Strändernas svall av Eyvind Johnsson
Middlesex av Jeffrey Eugenides
On Beauty av Zadie Smith

Jag skickar vidare utmärkelsen till några bloggar  jag tycker om: 500 pieces of Prudent advice for my baby daughter, Gerties new blog for better sewing och Fine little day.

Kommentarer
Postat av: Bobo/rumbadekransen

Prickade in 3 av 7 och har en 4:e i högen av böcker att läsa snart! Det borde innebära att de andra är värda att kolla upp. Tack för tips!

2010-05-15 @ 09:06:08
URL: http://rumbadekransen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0