Påfyllning hos Beurling och Omtanke


En ny laddning barnkläder har landat hos Tea på Beurling i Malmö. Byxor, kuddfodral och de här små omlottklänningarna. Dessutom har hon fortfarande kvar flera glada höstjackor och ett par lapptäcken.

Omlottklänningar 84 och 92 cl

Hos Sara på Omtanke i Lund hänger nu nya höstväskor. Dessutom kommer du kunna köpa Nussesaker där på skyltsöndagen den sista helgen i november.


Jag var också på Västra Rönneholmsgatan i Malmö och spanade in DeerDots nya fina butik. Där kan du också köpa Nusseväskor, kjolar och kuddfodral.



Kommentarer
Postat av: Kitt

Om jag vinner på lotto blir du den första jag shoppar av!! : )



Tyget du sytt den röda omlottklänningen av, är det återbruk eller nytt?? Letar textil till Emmas rum. Vi ska göra om lite...

2010-09-10 @ 22:22:18
Postat av: Ida

Tyvärr var det en liten bit från lådan jag köpte av Berith för ett tag sen, så det var bara småsnuttar.

2010-09-11 @ 09:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0