skrytmåns

image278

"Hur det går med lapptäcket, sa du? Jo tack, bara bra. Bara fodret kvar."

Kommentarer
Postat av: Sypojke

Hej fina blogg!
Har just blivit ägare till en kamrat till din miljafärdande 5610. Fick den när jag hjälpte en kompis tömma hans mormors dödsbo.
Fin maskin, jag har redan sytt två grytlappar som tack, var lite pill för det var första gången sen 6:an jag använde en symaskin (22 år sen nu)

Jag undrar om du har kvar manualen till ovanstående maskin, jag känner mig väldigt grön och är just nu ute på nätet för att goggla fram saker om stygnlängd, trådspänning och sömmar. Just nu är allt grekiska för mig men jag lär väl mig.

maila gärna svar, om inte annat så vet du säkert vad dom rattar jag undrar över betyder.

mvh
Sypojke/kille/man

2007-12-22 @ 15:43:06
Postat av: Elin

När jag blir stor ska jag sy ett lapptäcke. Tack för insikten! //E

2007-12-22 @ 23:27:41
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Ida

Den maskinen är min mammas så jag måste höra först vad hon tänker sig göra, (om hon ska försöka blåsa liv i den eller inte). Under tiden kanske jag kan besvara eventuella frågor? Har du provat att annonsera på sysidan.se? Där
har jag sett att folk efterlyser/säljer diverse.

2007-12-23 @ 00:32:52
Postat av: Ida

uppdat:
mamma körde maskin och allt till tippen för två dagar sen! Sorry.

2007-12-24 @ 12:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0