av alla dessa gardiner

image257
image258

Kommentarer
Postat av: rino

supersnygga byxor! Kul med rynk upptill.

2007-11-28 @ 17:55:27
URL: http://rinosyr.wordpress.com
Postat av: T

byxorna var verkligen jättefina.

jag vill bli lite, lite mindre.
så jag kunde ha dom, liksom.

2007-11-28 @ 23:29:32
Postat av: malin

Hejsan!
Har precis hittat till din blogg. Helt underbara grejer. Det enda dumma är att jag precis bestämt mig för att sy en klänning av en gammal gardin och så såg jag de jackorna du sytt och nu vet jag inte vad jag ska göra..... dagens i-världs problem. jag undrar ifall du säljer dina alster någonstans? Är helt förälskad i klänningarna du gjorde tidigit i höstas med små fickor i olika tyg.

Ha det så bra, hoppas du hör av dig!
/Malin

2007-11-29 @ 12:08:40
Postat av: Ida

Nu blir jag lite nervös, för jag kan inte komma på vem Malin är. Förlåt! Vem?
Och ang. att sälja så prånglar jag ut dem på Tradera när jag inte kan komma på nån speciell som behöver.

2007-11-29 @ 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0