fler väskor

image397

Kommentarer
Postat av: Agnes Högberg

Vilka fantastiska saker du syr! Allting är som små goda karameller, man kan liksom inte få nog. Jag pratade med din syster Ella om den fina väskan hon har (som visst finns på bild längre ner på sidan här?), jag sa att jag väldans gärna skulle vilja ha en liknande (det var så jag hittade hit). Hon sa att du fortfarande hade kvar av det tyget (det där brun-orange-blåa) så att det skulle räcka till en till väska, men att du ju också har massa andra tyger. Har du någon väska till salu för tillfället? Den grönröda här ovan är verkligen helt underbar, tyget och knappen och fodret och formen och allt i kombination gör den helt uppätningsbar :-) Den röda också förresten. Och den blålila-prickiga högre upp på sidan här är makalös den med.

Hur som helst, som sagt - har du nån väska till salu för tillfället? Har du annars nåt förslag på tyg? Och hur mycket kostar en sån här vacker skapelse?

Ha det fint!



/Agnes

2008-11-02 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0