saliga äro de pyssliga

Nusse lider tillfälligtvis Lilla Pysseldöden, vilken är en välkänd åkomma i samband med en längre tids överaktivitet. Kanske repar sig Nusse under påsken. För tillfäller ligger dock alldeles för mycket färdigpysslat grejs i stora resväskan och väntar på att påklädas av inre (och yttre) barn, för att vi ska vilja lägga mer på hög.

Nytt försök att ätas av kapitalistkäftarna (kom och kalasa på oss!) göres på Come on Malmö: marknad igen den 6 april.

Vi blottar oss ogenerat för ett ögonblick: Kom och köp oss! Alla behöver något Nussat i sitt liv!
Kan du icke närvara, eller ej mäktar hålla ut till 6 april, ber vi dig ödmjukast att skicka ett mail och hjälper oss tömma resväskan.


image441
Pauspyssel.

Kommentarer
Postat av: Siw

Tänkvärt!

2008-03-12 @ 18:49:37
Postat av: Tea

Aha! Post-market-syndromet. Jag känner igen det. Lider av samma åkomma.

2008-03-13 @ 12:28:29
URL: http://tea-louice.blogspot.com
Postat av: lyckoskatt

jag tycker nusse borde ha en webshop. eller har ni en som jag missat? för jag kan inte komma till malmö och titta i den stora resväskan den 6 april.

2008-03-13 @ 21:57:56
URL: http://lyckoskatt.blogspot.com
Postat av: Nusse

De flesta sakerna från ungefär 20 januari finns fortfarande kvar. Bara skicka ett mail så får du mått och priser och sånt! [email protected]

2008-03-14 @ 07:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0