snutte för stora och små barn

image450

Kommentarer
Postat av: Kilje

ÅÅÅ, det där måste ju vara världens bästa leksak. Det finns ju inget som små barn gillar så mycket som fjärrkontroller! Att den var så snygg också gjorde det hela ännu bättre.

2008-03-20 @ 08:55:59
Postat av: Nusse

just den här är till ett stort barn. jag antar att en minsting (eller åtminstone dennes föräldrar) skulle gilla fastsydda aplikerade tygknappar istället.

2008-03-20 @ 14:39:36
Postat av: Tea

Den här var roligt!!!

2008-03-29 @ 07:52:40
URL: http://tea-louice.blogspot.com
Postat av: lyckoskatt

det är möjligt att föräldrar vill ha aplikerade tygknappar men det vill nog inte barnen... de vill ju pilla och dra och det kan man inte med fåniga tygknappar. min bebis har min mobil som favoritleksak. hon kommer att vara sönderstrålad innan hon får en egen. dåligt, jag vet.

2008-04-01 @ 20:04:24
URL: http://lyckoskatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0