Nusseåret i bilder 2009: april, maj, juni

Här kommer lite fler av årets favoriter:


Det skvallrades om att en systerdotter skulle göra entré frampå sommaren, och jag sydde ett lapptäcke till.


Alva skulle döpas och hon fick en bonad.


Klänningen i 88 cl är fortfarande osåld och finns hos Beurling.


Jag överraskade mig själv och sydde mig en kjol.


Jakten-Jackan i 98 cl har många fingrat lystet på men den är fortfarande skåpvärmare hemma hos mig.


Docktäcket är fortfarande så fint att jag dör. Rutorna är jättesmå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det översta lapptäcket med rött i har jag också missat, förstår inte det. Men snyggt var det !

2009-12-28 @ 17:04:05
Postat av: Inga-Lill

Det var jag Inga-Lill som skrev.

2009-12-28 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0