Nusseåret i bilder 2009: januari, februari, mars

Det har blivit en hel del pysslande under året som gått. Ibland önskar jag att jag hade lite bättre koll på räkenskaperna, vad som har gått in och gott ut i form av tyg och färdiga saker. Men det är kanske bäst att inte veta.

Är det förresten någon som är intresserad av en hel sopsäck med överblivet tyg som jag rensat ut idag? Hämtas i Lund innan året är slut.

Här är några favoriter från 2009:


Embla kom äntligen i januari och jag fick vara gudmor! Embla fick ett lapptäcke i välkommen till världen-present.


Lappjackan i storlek 84 cl är en av mina favoriter och är fortfarande osåld.


Äntligen sydde jag ett nytt jobbeförkläde. Det gröna fick Ella i inflyttningspresent.


Den ärtgröna jackan i storlek 92 cl såldes i Beurling-butiken.


Kitt och Anna fick nya väskor.


En annan liten Ellen döptes i Nusseklänning storlek 68 cl.


Kommentarer
Postat av: Inga-Lill

Jättefina saker du gör. Lapptäcket har jag missat helt, kanske för att datan hade gått sönder.

Vad ska du ha för säcken ???

2009-12-28 @ 09:26:34
Postat av: Ida

Säcken är alldeles gratis om man skyndar sig!

2009-12-28 @ 10:11:36
Postat av: Inga-Lill

Jag är verkligen intresserad, men jag har ett problem. Har ingen bil och jag skall jobba varje dag resten av veckan i Köpenhamn med undantag av Nyårsafton.Så jag undrar om du har vägarna förbi till Malmö någon dag ?

2009-12-28 @ 17:10:00
Postat av: Ida

Jag har mailat dig, se om det kom fram.

2009-12-28 @ 19:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0