Astrids täcke klart



Kommentarer
Postat av: Ulrica

Åh, du är fantastisk!!! Vilket fint täcke - Astrid kommer att älska det. Tack Ida.



Ulrica (Astrids mamma)

2010-06-10 @ 09:16:35
Postat av: Inga-Lill

Hejsan igen, nu var det ett tag sen jag var inne och skrev. Har varit iväg och jobbat ! Men i vilket fall som helst så är det fina grejer du gjort som vanligt.

Jag skulle vilja fråga om du ritat mönstret till målarförklädet själv ? Och så undrar jag om du har något tyg emellan på lapptäcket ?

2010-06-10 @ 19:02:04
Postat av: Ida

Inga-Lill: Välkommen tillbaka! Målarförklädet ritade jag ett mönster av utifrån ett förkläde jag redan hade.Och lapptäcket är inte vadderat, det har bara en undersida av lakansväv.

2010-06-10 @ 20:54:53
Postat av: Ulrica

Idag kom det med posten, det finaste lapptäcke man kan tänka sig. Astrid kommer att sova gott & drömma sött. Tack Ida för ett helt fantastiskt hantverk!!! Ulrica

2010-06-28 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0